sâmbătă, 16 februarie 2019

Die Ausfahrt / ieșirea (Florin Caragiu, "Reines Blut", Platytera Verlag, Bukarest, 2018)


Ausfahrt

Ich erlaube den Gedanken nicht
meinen Verstand zu beschäftigen.
Ich will ihn gelüftet,
dass er sich frei bewegen kann
und in der Lage sein, unendlich sich zu erweitern
ein fliegender Teppich
für die Liebe, die in mir wandert,
für den Geist, der aus nirgends kommt
und geht nirgendwohin.
Die Stille ist ein roter Faden
der mich durch das Labyrinth der Sorge führt.

______________________


ieșirea

nu dau voie gândurilor
să-mi ocupe mintea
o vreau aerisită
să se poată mișca în voie
să se poată extinde spre infinit
să fie un covor zburător
pentru dragostea care mă colindă
pentru duhul care vine de niciunde
și pleacă spre nicăieri

liniștea e un fir roșu
care mă conduce prin labirintul grijii





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu