vineri, 15 februarie 2019

Perspektive / perspectivă (Florin Caragiu, "Reines Blut", Platytera Verlag, Bukarest, 2018)


Perspektive

Am Saturn regnete es mit Diamanten,
auf dem Planeten Wasp mit Rubinen,
bei mir, mit Segnungen
die als Widrigkeiten vorgekommen sind.
Gott ist mein Trainer
in dieser Sportart, die wir Leiden nennen. 
Er sagt mir, ich soll nicht in Panik geraten
wenn ich getroffen sein werde,
meine Übersicht zu behalten,
den ganzen Weg zu glauben 
dass die Liebe besiegt.

___________________


perspectivă

pe saturn ploua cu diamante
pe planeta wasp cu rubine
la mine, cu binecuvântări
ce-au luat chip de necazuri
Dumnezeu este antrenorul meu
în acest sport care e suferința
îmi spune să nu intru în panică dacă încasez
să-mi păstrez vederea de ansamblu
să cred până la capăt
că dragostea învinge


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu