vineri, 12 aprilie 2019

Karpatische Hesychasmus / Isihasm Carpatin (1)




Abba A. sagte: Ich bemühte mich, um heimlich zu bekreuzigen die Wesen die Gott mich treffen lieβ, indem ich gleichzeitig das Gebet des Herrn Jesus sagte..., in der Hoffnung, dass Christus mir, dem Ungläubigen, helfen wird und auf seine Geschöpfe die Gnade des Heiligen Geistes senken wird. Ich spürte, dass in gewisser Weise Gott sie mir schenkte, und ich schenkte sie ihm wiederum. So fand ich das Ausruhen meines Geistes im Herzen.

Spunea Avva A.: Mă străduiam să închin în taină ființele pe care Dumnezeu mi le așază în cale, spunând în același timp rugăciunea Doamne Iisuse…, în nădejdea ca Hristos să ajute necredinței mele și să coboare peste făpturile Sale harul Duhului Sfânt. Simțeam că într-un fel Dumnezeu mi le dăruiește, iar eu, la rândul meu, i le dăruiesc Lui. Așa am aflat odihna minții în inimă.

Aus dem Band: "Isihasm Carpatin" / "Karpatische Hesychasmus"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu