duminică, 14 aprilie 2019

Stopp hier / opreşte-te aici (Autor: Diana Caragiu, Übersetzung aus dem Rumänischen: Florin Caragiu)


Stopp hier

Ich ging an mir vorbei und wusste es nicht.
Es war Jahrmarkt, Tomas Sonntag, als ich zweifelte
und auf die Zeit gestiegen bin, 
um meinen Finger auf die Wunde  
                               des Himmels zu legen.
In seinem Blut sah ich mich wie in einem Spiegel;
ich habe erkannt und bin aufgewacht
als ich in einer groß wie das Leben Komödie war.
Rechts rasselten die Silberstücke,
auf der linken Seite wurde der Hahn
                        in einem Vielfachen von drei heiser.
Ich ging an mir vorbei und wusste es nicht.

_________________


opreşte-te aici

am trecut pe lângă mine şi nu mi-am dat seama
era bâlci duminica Tomii când mă îndoiam
şi mă urcasem în cârca timpului
să-mi pun degetul pe rana cerului
în sângele lui m-am privit ca într-o oglindă
am recunoscut şi m-am trezit
cum mă dădeam într-o comedie mare cât viaţa
în dreapta arginţii zornăiau
în stânga cocoşul răguşea în multiplu de trei
am trecut pe lângă mine şi nici că mi-am dat seama 

Diana Caragiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu