marți, 2 aprilie 2019

Am Ende meiner Welt / la capătul lumii mele




Am Ende meiner Welt

Auf einem kleinen grünen Hügel
am Ende meiner Welt
war mein Gehör von einem Gezwitscher hingerissen,
unterm Baum der wie ein Leuchter  
mit drei Armen aussah.

Die sanfte Sonne streichelte unsere Haut,
als die Stille in uns eindrang,
und all den Schmerz
von einer unsichtbaren Welle
in die Weite getragen wurde.

Wir sind wieder jung,
sprach ich ohne zu wissen was ich sage,
die weiβe Rose
bleibt treu der Verheiβungen
die jetzt aufblühen. 

_______________



la capătul lumii mele

pe o colină verde, mică,
la capătul lumii mele,
auzul meu a fost răpit de un ciripit,
sub copacul ce părea
un candelabru cu trei brațe.

soarele blând ne mângâia pielea,
în timp ce liniștea ne pătrundea
și toată durerea
a fost trasă în depărtare
de un val nevăzut.

suntem iarăși tineri,
am zis, fără să știu ce spun,
trandafirul alb
rămâne credincios făgăduințelor
ce înfloresc acum.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu